סוגי ההלוואות שיכולים לעזור לבעל עסק חדש שמתקשה עם התזרים

eyal 29.12.19

כל עסק, צריך בסיס התחלתי כדי לפעול. כאשר לעסק יש הוצאות ראשוניות, העסק יצטרך פעמים רבות תזרים מזומנים כדי לתפקד. על מנת לאפשר לעסקים להתפתח, פותחו מספר סוגי הלוואות לעסקים.

איך אפשר להפוך צ'ק הלוואה לתזרים מזומנים?

חברות מימון רבות, נותנות הלוואות לעסקים בצ'קים. אולם, פעמים רבות, בעל העסק זקוק בדחיפות לתזרים מזומנים. איך אפשר להמיר את ההלוואה לכסף? דרך טובה לכך, היא באמצעות ניכיון צ'קים לעסקים. את הצ'ק ממירים לכסף, ומשתמשים במזומן להוצאות העסק.

הלוואות לעסקים

מתן הלוואות לעסקים, שונה ממתן הלוואות לאדם פרטי. מצד אחד, יש יותר גמישות בסכומים, אך מצד שני, יש יותר זהירות במתן ההלוואה. ההלוואות לעסקים, ניתנות גם לבעלי עוסק פטור, וגם לבעלי עוסק מורשה.

אשראי לעסקים

לפעמים מתן אשראי לעסקים, יכול לשפר את התזרים המזומנים של העסק. לא תמיד, הבנקים ששים לתת אשראי לעסקים. לכן, בקשת אשראי מחברות פרטיות, יכולה להיות פתרון טוב לעסק. מתן האשראי, נעשה אחרי שנציגי חברת ההלוואות, בודקים נתונים, דוחו"ת, ודירוג אשראי של החברה. ולכן, הליך מתן האשראי לעסק, הינו הליך ארוך יותר ממתן הלוואה רגילה.

מה הפריסה של החזרי ההלוואה?

כאשר אתם לוקחים הלוואה לעסק, וודאו שפריסת החזרי ההלוואה, לא מכבידה על ההתנהלות השוטפת של העסק. חשוב, שהסכום החודשי של ההלוואה אותו תשלמו, יכלל בתוך ההוצאות החודשיות, ולא יגרום להפרת מאזן הוצאות- הכנסות.

הלוואות לחברות

גם חברות, זקוקות לפעמים לתזרים. לכן, פותח מסלול של הלוואות לחברות. מנהל החברה, יכול להפקיד את צ'ק ההלוואה בבנק, ולמשוך מהבנק תזרים מזומנים. באופן כללי, מחזור ההכנסות השנתי של החברה, גדול בהרבה יותר ממחזור הכנסות של עסק פרטי.

הלוואות מדינה לעסקים.

מדינת ישראל, רוצה לסייע לעסקים. כל עסק בצמיחה, מביא פוטנציאל של מקומות תעסוקה נוספים, משלם מיסים, ותורם לצמיחה. לכן, המדינה נותנת ערבות להלוואות לעסקים, בתנאים מסויימים. כאשר עסק זקוק לתזרים כדי לפעול, הלוואות בערבות מדינה, יכולות לתרום מאוד לעסק. הליך לקיחת הלוואות בערבות מדינה, שונה מהליך רגיל של לקיחת הלוואות. בהלוואה בערבות מדינה, יש לתת בטחונות. כמה בטחונות צריך לתת? אחוז הביטחונות, תלוי בגובה ההלוואה.

דחיית תשלומים של ההלוואה

כל עסק, עובר תהליך. פעמים רבות, העסק צריך כרגע מזומנים. אבל, אחרי חצי שנה יש לעסק הכנסות, ויכולת להחזיר תשלומים. לכן, דחיית התשלומים בחצי שנה, יכולה להיות פתרון טוב עבור העסק.

זקוקים לתזרים מזומנים לעסק? פנה ל"מנפיקל גרופ"!
אם אתם זקוקים לתזרים מזומנים לעסק, פנו ל"מנפיקל גרופ". אנו נבנה אתכם את מסלול ההלוואה, המתאים ביותר לעסק שלכם. אנו נציע לכם מגוון מסלולים. אנו נבנה אתכם מסלולי החזר נוחים עבורכם. אנו נתונים גם הלוואות בערבות מדינה לעסקים.

בדיקת זכאות להלוואה
שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    סכום הלוואה מבוקש:

    לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו
    סגור טופס