מהי השקעה פסיבית

eyal 05.04.22

עולם ההשקעות בשוק ההון או בנכסי נדל"ן הוא עולם עשיר ומגוון ויש הרבה מה לדעת אודותיו. מי שעושה את הצעדים הראשונים שלו בתחום מרתק זה צריך לקבל הרבה מאד מידע מהימן ואמין על מנת לקבל את ההחלטות שתהיינה הכי נכונות עבורו וכמובן יסייעו לו למצוא את אפיקי ההשקעה שהכי מתאימים לו, להשקפת העולם שלו וכמובן למטרות הכלכליות שלו. בשנים האחרונות יש הרבה מאד מודעות לכך, בעיקר מהפן של האפשרות להשקיע גם על ידי מי שהממון הזמין בחשבון הבנק שלו לא בהכרח בנוי מסכומים של שש או שבע ספרות. גם בסכומים קטנים יותר אפשר להשקיע במגוון רחב של אפשרויות – השקעה פסיבית, השקעה מנוהלת או בחירה מתוך מגוון אפשרויות של סיכונים ותשואות אפשריים.

סוגים שונים של השקעות

מה שאנשים באמת רוצים זה את האפשרויות השונות של השקעה פסיבית. הכוונה היא לביצוע מינימום פעולות מצדם אך קבלת הכנסה, בעדיפות להכנסה שוטפת שתגיע לחשבון הבנק בזכות ההשקעה הזאת. יש בהחלט אפשרויות כאלה אך חשוב מאד להבין שהן לא פסיביות מיד משלבי ההתחלה. ברוב המקרים מדובר במסלול השקעה בנכס נדל"ני – כלומר השקעה בבנייה או שיפוץ של נכס כזה והנאה לטווח ארוך מדמי שכירות של דיירים שנכנסים לגור בו. אין ספק שמדובר בהשקעה טובה למדי שיכולה לספק הכנסה קבועה לאורך זמן, אך דרוש לשם כך הסכום לצורך קניית הדירה. במידה והנכס נקנה באמצעות הלוואה או משכנתא הרי שייקח זמן עד שאלה יוחזרו והלווה יוכל להתחיל ליהנות מהכנסה משכר הדירה. אפשרות נוספת היא השקעה במניות שמחלקות דיבידנדים מדי פעם. גם כאן מדובר בהשקעה שדורשת לא מעט מחשבה ובחינה של החברות האפשרויות, גובה הדיבידנדים וכמובן קבלת ההחלטה אודות החברה שנותנים בה אמון ומחליטים להשקיע בה כספים נוספים.

איך יודעים להכיר את אפשרויות ההשקעה השונות?

חשוב מאד להבין שמדובר בתחום שלא מקבלים החלטות לגביו כלאחר יד ונדרש מחקר מעמיק וידע מספק לפני שמתחילים לבצע פעולות. כאשר מחפשים השקעה פסיבית לעיתים תידרש עזרה מקצועית מצידו של בית השקעות ולכן חשוב להבין גם את התקשורת ומערכת היחסים שבין בתי ההשקעות השונים לבין הלקוחות ששמים את מבטחם ונותנים אמון להשקיע סכומי כסף כאלה ואחרים. ברגע שללקוח המשקיע יש את הידע הדרוש לשם הבנה, גם אם מינימלית, בתחום ההשקעות שמעניין אותו או לאחר שהוא מציב לעצמו מטרות מבחינת הכספים שהוא משקיע – אין ספק שנקודת הפתיחה שלו תהיה הרבה יותר טובה ויהיה לו קל יותר גם לקבל החלטות וגם לעקוב אחרי ההתקדמות של ההשקעות שלו. השקעות פסיביות נחשבות לפופולריות ונפוצות מאד וכל שנותר זה להבין לעומק את התחום כדי לבחור את ההשקעה הכי מתאימה ונכונה.

בדיקת זכאות להלוואה
שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    סכום הלוואה מבוקש:

    לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו
    סגור טופס