הלוואות לסטארט אפ כחלק מתוכנית עסקית

eyal 01.10.20

חברות ומיזמי סטארט אפ, נדרשים להון ראשוני לצורך הקמתם ותחילת פעילותם, ולכן, חלק גדול מיזמי הסטארט אפ, מקדישים פרק זמן ממושך לצורך הקמת הלוואות וגיוסי הון אשר יסייעו להם להגשים את חלומם ולהפנות את מלוא מרצם וזמנם לצרכי הקמת המיזם ופיתוח הרעיון העומד מאחורי המיזם.

מכיוון שהשקעות במיזמי סטארט אפ מתבצעות על ידי מספר הולך וגדל של גופי השקעה שונים, ממשקיעים פרטיים ועד לקרנות הון סיכון, קיימת חשיבות רבה לכך שהיזמים והמייסדים העומדים מאחורי מיזם סטארט אפ כזה או אחר, יגיעו מוכנים לכל פגישת היכרות עם משקיע פוטנציאלי, ולצורך כך, קיימת חשיבות רבה להכנת תוכנית עסקית המפרטת בתוכה את כל ההיבטים הפיננסיים הנלווים להשקעה ואת כל ההיבטים הנלווים לצרכי הפיתוח ותפעול המיזם לאורך זמן.

מהם הגורמים החשובים בתהליך בניית התכנית העסקית?

ברוב המקרים, פנייה למשקיעים לצרכי גיוס הון למיזם סטארט אפ כזה או אחר, נעשית בשלב השני של פעילות המיזם, ולכן, לצורך מימושו של השלב הראשון, קיימת חשיבות רבה לכך שהמייסדים/יזמים יעמידו לרשותכם הלוואות בנקאיות ו/או חוץ בנקאיות לצורך הקמת המיזם. לפיכך, הכנתה של תוכנית עסקית למיזמי סטראט אפ בשלב ההקמה, חייבת להיות מופנית למקבלי ההחלטות בתחום ההלוואות, בין אם מדובר בהלוואה אותם אתם מתכננים ליטול באמצעות המערכת הבנקאית ובין אם מדובר בסוג של הלוואה מגופים חוץ בנקאיים, וביניהם: חברות ביטוח, חברות אשראי וגופים פיננסים נוספים העוסקים ומתמחים במתן הלוואות למיזמים עסקיים.

בשני המקרים, גם גיוס הון באמצעות משקיעים פרטיים ו/או קרנות הון סיכון וגם במסגרת נטילת הלוואות בנקאיות /ואו חוץ בנקאיות, הכנת תוכנית עסקית חייבת להתמקד במספר גורמים מרכזיים:

  1. גודל השוק בתחום המיזם/רעיון עליו אתם מבססים את פעילות המיזם/חברה
  2. היקף ההלוואה/השקעה הנחוצה לכם והסבר מפורט על מרכיבי ההשקעה/הלוואה ואופן השימוש בה.
  3. היקף התחרות בשוק אליו אתם מכוונים
  4. ערך ההצעה – מהו הערך המוסף שלכם כיזמי סטארט אפ ומהו הערך המוסף של הרעיון העומד מאחורי המיזם.

התייחסות נקודתית לכל אחד מהגורמים המופיעים לעיל, תאפשר לכם להרכיב תוכנית עסקית במסגרתה אתם מעניינים את הצד המלווה/משקיע בפרויקט. כמו כן, הכנתה של התוכנית העסקית תאפשר לכם לבחון את כל היתרונות אל מול החסרונות הנלווים לשוק בו אתם עתידים לפעול בהתאם לרעיון שמאחורי המיזם, ולכן, בנייתה של התכנית היא השלב הראשון וההכרחי בדרך להקמת מיזמי סטארט אפ.

בדיקת זכאות להלוואה
שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    סכום הלוואה מבוקש:

    לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו
    סגור טופס